عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی

عکاسی تبلیغاتی نقش حیاتی در بازاریابی برند ها برای محصولات خود ایفا می کند . امروزه برندها نیاز بیشتری به برجسته کردن تصاویر خود دارند و توجه کافی را به خود جلب می‌ کنند . اما ، قبل از این که در مورد گرفتن تصاویر تبلیغاتی عالی صحبت کنیم می خواهیم بدانیم  عکاسی تبلیغاتی دقیقا چیست و چرا این قدر مهم است؟

عکاسی تبلیغاتی

نوعی عکاسی که یک برند برای فروش محصولات یا ارائه خدمات خود استفاده می کند عکاسی تبلیغاتی است . هنگامی که عکاسی به خوبی انجام شود ، مخاطبان خود را تشویق می کند که به خدمات و محصولات علاقه مند شوند و آن ها را مستقیماً در اختیار مشتریان بالقوه قرار می دهد و به آن ها کمک می کند تا در محصول یا خدمات سرمایه گذاری کنند . برای دستیابی به این هدف ، یک عکاس تبلیغاتی باید مهارت های عکاسی حرفه ای را با روانشناسی ترکیب کند ، بنابراین تصاویری ایجاد می کند که خوب به نظر می رسند و به خوبی با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند . تصاویر را می توان به گونه ای ویرایش کرد که صدا و لحن مورد نظر شرکت و محصولات آن ها را به طور دقیق به تصویر بکشد . این عکس ها ، همراه با پیام تبلیغاتی ، مشتریان را تشویق می کند که به طور مداوم از آن شرکت خرید کنند . اگرچه ایجاد یک شعار تبلیغاتی موفق مهم است ، اما زمانی که مردم می توانند محصولی را که می خرند ببینند ، بیشتر وسوسه می شوند که آن را بخرند. در نهایت، عکاسی تبلیغاتی شروع به تسخیر رسانه‌های اجتماعی کرده است . پلت‌ فرم‌ های دیجیتال برای برند ها ایده‌ آل هستند تا دنبال‌ کننده‌ ای داشته باشند و همه چیز را گسترش دهند، و عکس‌ های تبلیغاتی موفق ابزاری حیاتی برای رسیدن به این هدف هستند.

عکاسی تبلیغاتی چیست ؟

عکاسی فرمالیته یکی از تجربیات لذت بخش و جدیدترین تشریفات مراسم عروسی می باشد که زوج ها خیلی از آن استفبال می کنند . برای عکاسی فرمالیته عروس و داماد همراه با تیم عکاسی و تصویر برداری چند روز قبل از مراسم عروسی با هماهنگی به لوکیشن های مختلفی هم چون : جنگل، ساحل ، دریا ، کویر ، برکه و…. می‌ روند و عکاسی را انجام می دهند .

چگونه عکس های تبلیغاتی موفقی بگیریم ؟

چندین عامل باعث می شود یک عکس تبلیغاتی موفق باشد . خوشبختانه، با درک قوی از خواسته های مخاطبان هدف خود و کمی دانش فنی و آموزش عکاسی ، تعیین معیارهای مناسب برای یک کمپین عکاسی تبلیغاتی خوب چندان دشوار نیست. در واقع، ممکن است متوجه شوید که می توانید برخی از بهترین عکس های تبلیغاتی را با گوشی هوشمند خود بگیرید ! در اینجا نکاتی در مورد نحوه گرفتن عکس های موفق برای کمپین عکاسی تبلیغاتی وجود دارد . هم گوشی‌ های هوشمند و هم دوربین‌ ها معمولاً دارای ویژگی شبکه‌ ای هستند که می‌ تواند به شما در تنظیم ترکیب تصویرتان کمک کند . این ویژگی تضمین می کند که نتیجه مستقیم ، متناسب و در موقعیت مناسب قرار گیرد . از قانون یک سوم برای تقسیم کادر خود استفاده کنید و عناصر مهم عکس را روی خطوط شبکه قرار دهید، نه در مرکز . اکثر گوشی های هوشمند و برخی دوربین های حرفه ای نوردهی خودکار دارند . این ویژگی مفید ، نوردهی یا میزان نوری را که حسگر دوربین شما تشخیص می‌ دهد ، انتخاب می‌ کند که فکر می‌ کند بهترین تاثیر را برای صحنه خواهد داشت . نوردهی را خودتان تنظیم کنید تا واضح ترین تصویری را که می توانید دریافت کنید .

نکات فنی برای گرفتن عکس تبلیغی

از نقطه نظر فنی، عکاسی همه چیز به نور بستگی دارد ، به این معنی که عکس هایی که نور مناسب دارند بیشتر جلب توجه می کنند . با این حال ، فلاش دوربین ، به ویژه دوربین گوشی های هوشمند ، می تواند نامطلوب باشد . بنابراین، در صورت امکان از استفاده به عنوان منبع نور خودداری کنید . اگر نور طبیعی به راحتی در دسترستان نیست ، می توانید از منابع دیگر مانند چراغ ، شمع یا مشعل ها استفاده کنید . فقط مطمئن شوید که مستقیماً از یک منبع نور روشن عکس نگیرید زیرا این کار کنتراست بسیار شدیدی ایجاد می کند . به طور طبیعی ، شما می خواهید محصول تان تمرکز اصلی تصویر باشد . بنابراین ، پس زمینه را ساده نگه دارید . یک پس زمینه روشن و بهم ریخته فقط گیرایی محصول شما را از بین می برد . در عوض ، در صورت امکان از پس‌ زمینه خنثی‌ تری استفاده کنید . برای این که واقعاً عکاسی تبلیغاتی خود را متحول کنید ، هرگز از ویرایش غافل نشوید . نرم‌ افزار ویرایش به شما امکان می‌ دهد تصویری عجیب‌ تر و هیجان‌ انگیز ایجاد کنید که بالاتر از بقیه قرار بگیرد و روشنایی ، کنتراست ، جزئیات و ساختار عکس های خود را تنظیم کنید و نتیجه عالی را به دست آورید .

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *